thakiwi.blogg.se

Om du var nära...

Kategori:

Jag la mig ner bredvid honom och var helt tyst. Tystnaden mellan oss var inte spänd, bara fin. Han vände sig om till mig och kysste mig på pannan.
- Du är så vacker, viskade han i mitt öra.
Jag kysste honom på kinden och lade mig närmare honom.
- Jag älskar dig, sa jag och gick upp från sängen. Jag sträckte ut min hand till honom för att hjälpa honom upp.
- Ska vi gå till stranden? Jag ställde mig framför honom och kollade upp på hans ansikte.
- Visst, bada eller gå? Sa han och kysste på pannan igen.
- Gå. Jag kramade honom länge sen gick vi ut.
Vi gick längs med stranden sen vände han sig om och och höll om mig.
- Om någon vecka så ska jag ut i krig, han ställde så att han såg mitt ansikte.
- Jag vet... Jag kollade ner mot marken.
Han tog försiktigt tag i min haka och lyfte upp mitt huvud.
- Jag älskar dig så galet mycket, sa han och kysste mig passionerat.
- Jag med, jag lutade mig mot honom och andades tungt.
Han gick ner på knä i sanden och tog fram något.
- Min älskade Hannah, vill du bli min hustru?
Jag blev helt chockad och glad.
- Ja... Ja... JA!! Jag slängde mig i hans famn och han snurrade runt mig.
- Låt oss göra såhär, vi tar med oss våra närmaste vänner som vi kan lita på och gifter oss borgerligt, vi berättar det inte för någon, du är ju inte arton än så. Sen när jag har kommit tillbaka från kriget så gifter vi oss officiellt.
Han tog mitt huvud och kysste mig på pannan. Fy vad jag älskade när han gjorde det!
- Det låter jättebra, skynda dig hem, jag vände mig om och började gå och då kom han plötsligt och lyfte upp mig sen brottade han ner mig i sanden och sen kittlade han mig. Jag sprakade och stretade emot men han var för stark. Till slut blev båda trötta och han ställde sig på fyra över mig. Jag lyfte min rygg upp och kysste han intensivt. Han lyfte upp mig så att han höll mig som om jag vore en bebis.
- Jag älskar dig, sa han medans han värde mig hem...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: