thakiwi.blogg.se

Forever Young Del 1

Kategori: Allmänt

Lolitys POV

Dagarna gick ganska snabbt och snart var det en dag innan konserten. Det var faktiskt ett under att Zinnie inte hade bytt favorit artist. Men det var väl för att dem "coola" tjejerna hade tyckt det var bra att hon tyckte om dem och drog henne med sig lite grann. Zinnie påverkades lätt av andra men det verkade som hon verkligen gillade dessa killarna. Fast det jag stör mig på är att hon inte märker är att tjejerna är ytliga, att dem kommer dissa henne om hon gör något som dem tycker är fel.

Men jag säger inenting för jag vill inte bråka med henne.

Men i alla fall, dagen innan konserten, Zinnie var i extas och helt galen. Vi var hemma hos oss, hon hade tagit med sig en stor resväska med en massa kläder i så att jag skulle kunna låna av henne och så att hon skulle kunna låna av mig. Vi började rota och efter ett tag hittade jag en perfekt outfit; ett par turkosa "slim" jeans, ett svart linne med ett tryck på en liten kattunge på. Till det mina svarta doc martens.

- OMG! Harry is going to love your shirt!!
- How can you know that? He's is not going to see it really.
- Yes he will!! i won this contest so we are going to get to see the guys!! Zinnie hoppade upp och ner. Zinnie hade tagit dem kläder som hon skulle ha; Ett par vita taighta jeans, en mag tröja och sina snyggaste klack skor.
- Wow, that's cool... Jag kramade om Zinnie.

Vi gick och la oss tidigt eftersom Zinnie ville få bra platser.

När vi vaknade duschade vi sen drog vi på oss våra kläder. Zinnie sminkade först sig, med mörk eyeliner som verkligen framhävde hennes vackra ögon. Sen sminkade hon mig lite mindre fast med riktigt rött läppstift.

Vi stack till platsen där det konserten skulle vara och fick jätte bra platser så långt fram man kunde komma.

Efter någon timme var det fullt och konserten skulle börja. One direction var först och började med att sjunga LWWY. Jag dansade med Zinnie och vi skrattade och hade kul. När dem skulle sjunga näst sista låten som var WMYB så skulle dem ta upp ett fan på scenen. Liam gick fram till där jag och Zinnie stod och sträckte ut hande till mig. Shit! En världskänd artist valde mig bland alla dessa skrikande tjejer!

 

Zayns POV

Jag såg att Liam drog upp en tjej på scenen så jag samlade upp resten av killarna och vi ställde och bredvid henne. Hon såg ganska chockad ut men hon grät inte eller skrek eller något alls. Harry skrattade och pekade på hennes linne. Hon skrattde med honom och kastade en blick till tjejen som tydligen var hennes bästis som skrattade lite också. Fast man såg att hellre skulle vilja stå där uppe. Det var då jag bestämde mig för att göra det. Jag gick fram till vännen och drog upp henne åp scenen också. Det var då jag såg det, dem hade speciella brickor runt halsen. Dem var dom som hade vunnit tävlingen, det var dem vi skulle träffa sen. Jag lyfte upp micken och sa in i den.

- Please give a hand for our winners in the competion, the girls who will later meet us backstage!!

Fansen skrik var öronbedövande och några såg ledsna ut, det var väl klart att dem var ledsna, dem ville ju vara vinnarna.

 

Louis POV

Våra scen-medhjälpare drog fram två stolar till tjejerna och dem satte sig ner, sen började vi sjunga. Man såg hur tjejen med dem vita byxorna verkligen älskade vadsom hände. Och jag kan inte ljuga, hon var ganska snygg. Jag gick fram och tog hennes han och sjöng refrängen. Niall såg vad jag gjorde och gjorde samma grej med den andra tjejen. Hon bara skrattade och sjöng med, och enligt Niall min så sjöng hon bra. Tjejen som jag höll hand med bara log stort, hon var nära på att gråta. Jag strök bort en tår med min hand. Hon log igen.

Sången var snart slut och vi hjälpte tjejerna ner igen. "tur att vi ska träffa dem senare, dem verkade vara roliga" tänkte jag sen började Gotta Be You spela...

-------------------------------------------------

ska göra så att jag har nya bilder till varje del.... ska bara fixa et<3

 

Kommentarer

  • Bellie säger:

    Aw! Skriv mer :)

    2012-11-03 | 00:45:29

Kommentera inlägget här: