thakiwi.blogg.se

Rain. Del 1.

Kategori: Allmänt

 

Rain.

Del 1.

Mollie.

Jag är nog dum. Dum nog att tro att Markus skulle gilla mig. Och nu ligger jag här hjärtekrossad. Seriöst! Jag måste ju vara trög. Men jaja, gjort är gjort. Nu får jag väl gå tillbaka till mina romantikromaner. Jag får väl sitta där och drömma.

 

Liam.

 

Vi gick av scenen och drog snabbt av oss vårt yttersta lager av tröjor. Till slut stod vi där allihopa i bara linne och byxor. Vi stirrade på varandra.

- Wooooh!! Skrek Louis ut och alla hängde med. Sen kom Paul in.

- Take some clothes on, it’s time for your meet and greet people now.

Vi drog på oss våra tröjor/skjortor och gick ut. Några av tjejerna som stod där grät. Vi tog fram dem en och en och tog fotió med dem. Efter att alla hade gått så började vi gå ut.

- Wait. Sa Paul och stoppade oss.

- What? Niall stod och stampade med foten. Man såg hur hungrig han var.

- You’ve got one left.

Vi gick tillbaka och kollade oss runt. Ingen där var vi kunde se.

- There’s no one here, sa Niall och började gå igen.

- But according to the list there is one more left. Paul visade dem listan. Det var sant, en Particia Holmtaker var inte överstruken.

- Was she at the consert?

- Yes.

- But she’s not here, jag kollade runt igen sen kollade jag på Paul.

- Ok  then, we should go now.

- Yay food! Utbrast Niall och alla skrattade.

 

Patricia.

Jag kände den kalla marken mot min hud. Jag försökte sätta mig upp men hela kroppen gav vika och jag la på marken igen. Jag försökte minnas vad som hade hänt men det senaste jag mindes vara bara massa skrikande tjejer. Var någonstans hade jag varit? Vad hade hänt? Jag såg en vägskylt. Jag såg knappt vad det stod på den man jag fattade i alla fall att jag inte var hemma i Australien.

Jag kände hur regnet började droppa på mig. Jag la händerna över ansiktet och började gråta av förtvivlan. Sakta men säkert somnade jag.

 

Mollie.

Jag älskade ju honom! Varför älskade han inte mig tillbaka?! Han hade ju varit så galet snäll! Jag kollade ut på Sverige regnet som forsade ner. Jag la händerna över ansiktet och började gråta av förtvivlan. Sakta men säkert somnade jag.

-------------------------------------------------------------

Nu tänker ni säkert.... vad gör Jaden på bilden om det äre en 1D feanfic.. meeeen det får ni se;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: